Rehabilitacja Rwy kulszowej i przeciążeń kręgosłupa

Rehabilitacja Rwy kulszowej i przeciążeń kręgosłupa warszawa

Leczenie i rehabilitacja rwy kulszowej i przeciążeń kręgosłupa

Rehabilitacja rwy kulszowej i przeciążeń kręgosłupa to proces leczenia i powrotu do zdrowia po urazie lub schorzeniu, dotyczą one dolnych partii kręgosłupa.

Intensywny trening i długotrwała aktywność fizyczna z czasem mogą przynieść zarówno pozytywne, jak i negatywne skutki. Do tych negatywnych, na których skupiają się nasi lekarze, fizjoterapeuci i specjaliści, możemy zaliczyć różnego rodzaju przeciążenia oraz rwę kulszową.

Nasze usługi rehabilitacyjne są ukierunkowane na zapobieganie, łagodzenie i leczenie objawów wyżej wymienionych dolegliwości abyś mógł odzyskać zdrowie.

Do typowych przyczyn i objawów rwy kulszowej oraz przeciążeń należą:

• Bóle dolnej części pleców, bioder oraz nóg
  • Drętwienie, mrowienie lub osłabienie pośladków, ud, nóg oraz stóp
  • Przepuklina, zwyrodnienie dysku lub ucisk korzeni nerwowych w odcinku lędźwiowym kręgosłupa, mogą powodować objawy promieniujące do nogi, powszechnie znane jako rwa kulszowa.
  • Zmiany morfologiczne i strukturalne w tkance mięśniowej
  • Zaburzenie bilansu mięśniowego – skrócenia jednych mięśni i osłabienia innych
  • Powstanie patologicznych wzorców ruchu i postawy
  • zespół mięśnia gruszkowatego

Fizjoterapia i ćwiczenia pomogą Ci wzmocnić i zmobilizować tkanki w dolnej części pleców, miednicy, brzuchu, pośladkach i udach, abyś z czasem odzyskał pełnię zdrowia!

Celem fizjoterapii i ćwiczeń w leczeniu objawów rwy kulszowej jest:

• Przywrócenie bezbolesnych wzorców ruchowych
  • Złagodzenie bólu dolnej części pleców, pośladków, ud i nóg
  • Zmniejszenie skurczów mięśni
  • Przywrócenie pełnych funkcji odcinka lędźwiowego i stawu krzyżowo-biodrowego
  • Poprawienie mobilności dolnych partii
  • Zapobieganie przyszłym nawrotom bólu i zmniejszenie strachu związanego z aktywnością

Zaangażowanie pacjenta i regularność wykonywania zabiegów fizjoterapeutycznych są niezbędnymi elementami, aby osiągnąć pozytywne rezultaty leczenia przy użyciu fizjoterapii.

Terapia może obejmować stosowanie środków przeciwbólowych takich jak leki dostępne bez recepty (OTC), leki na receptę lub zastrzyki ze sterydów. Mogą one pomóc w złagodzeniu dolegliwości bólowych pacjenta. Pamiętaj, że skuteczność leczenia fizjoterapeutycznego zależy od zaangażowania pacjenta i regularności wykonywania zabiegów.

Fizjoterapia Domowa Warszawa

Bez względu na to, czy Twój stan jest spowodowany sportem,
wypadkiem przy pracy lub inny sposób, z chęcią pomożemy.

Fizjo Homemed
Domowy program terapeutyczny oparty na konkretnym stanie zdrowia, dostosowany do Twoich potrzeb. Oferuję sesje fizjoterapii dla dorosłych i dzieci. Naszym celem jest zapewnienie Państwu szybkiego powrotu do zdrowia po urazach lub przewlekłych bólach oraz pomoc w poprawie jakości życia poprzez przywrócenie mobilności i siły.
Nasz gabinet:
Bacha 35, Mokotów
02-743, Warszawa
kontakt@fizjo-homemed.pl
Tel: 512-979-247
© 2024 Fizjo-Homemed wszelkie prawa zastrzeżone.
crossmenuarrow-right